Neve

Asiakaspolar

Asiakaspolar siirtyy sähköiseen muotoon

Energiapolar ja Napapiirin Energia ja Vesi Oy tehostavat asiakasviestintää uudella sähköisellä Asiakaspolar -lehdellä. Paitsi lehden asiakas saa tällöin käyttöönsä myös entistä laajemmin ja enemmän yleistä ajankohtaista tietoa energia-alasta. Uusi sähköinen Asiakaspolar on nykyaikainen sähköinen lehti, jossa julkaistaan ajankohtaisia paikallisia ja energia-alan juttuja myös paperisten asiakaslehtien ilmestymisaikataulun välillä. Kaikki paperisten asiakaslehtien materiaali on luettavissa myös sähköisestä lehdestä. Joissain jutuissa voi sähköisellä puolella olla myös paperiversiota enemmän sisältöä. Sähköinen lehti löytyy osoitteesta www.asiakaspolar.fi.

Sähköinen Asiakaspolar muuntautuu automaattisesti päätelaitteen kokoon. Näin jokainen asiakas voi lukea lehteä eri laitteilla, juuri silloin kun haluaa ja missä itselle sopii.

Kolme painettua lehteä

Tänä vuonna Asiakaspolar ilmestyy kotiin kannettuna maaliskuussa, syyskuussa ja joulukuussa. Kesäkuun lehti ilmestyy vain sähköisenä.

Siirtyminen paperisen lehden rinnalla entistä vahvemmin sähköisiin kanaviin lisää asiakasviestintää. – Tiedämme, että Lapissa moni haluaa edelleen lukea lehtensä perinteisenä lehtenä. Haluamme kuitenkin palvella myös heitä, joille sähköiset kanavat ovat mieluisampia, sanoo myyntipäällikkö Päivi Alaoja.