Neve
4.10.2017

Asiakkaille saapunut virheellisiä maksuhuomautuksia

Pahoittelemme asiakkaidemme tänään saamia virheellisiä maksuhuomautuksia. Rovaniemen Verkko Oy:n laskutuksessa tapahtuneen virheen vuoksi asiakkaillemme on eilen (3.10.) lähetetty aiheettomia maksuhuomautuksia.

Palvelukumppanimme Lindorffin välittämiä maksumuistutuksia (kirjeen päiväys 3.10.2017) ei tarvitse maksaa, ja kirjeen tai kirjeet voi hävittää aiheettomana. Näin asia on kunnossa.

- Olemme pahoillamme virheestä. Sen taustalla on laskutusaineiston käsittelyssä tapahtunut inhimillinen virhe. Pahoittelu- ja infokirjeet lähtevät tänään kaikille asiakkaille, joita asia koskee, asiakaspalvelupäällikkö Mikko Veima sanoo.

Jos muistutuslaskun on jo ehtinyt maksaa, rahat palautetaan viipymättä. Näissä tapauksissa pyydämme ottamaan yhteyttä Lindorffin asiakasneuvojiin tiliyhteystietojen ilmoittamista ja maksusuorituksen palauttamista varten, puh. 02 2700 300 (ma-pe 8-20, la 10-15). Tilinyhteystiedot voi jättää myös Lindorffin verkkopalvelussa www.lindorff24.fi. Palveluun kirjautuminen tapahtuu helposti pankkitunnuksilla.

Pahoittelemme virhettä ja sen asiakkaillemme aiheuttamaa mieliharmia.

Lisätietoja: Rovaniemen Verkko Oy:n asiakaspalvelu, puh. 016 331 6500