Koti » Asiakaspalvelu » Tee ilmoitus » Muuttoilmoitus
Ilmoita muuton yhteydessä asiakaspalveluumme uusi osoitteesi ja muuttopäivä, niin saat jatkossakin postimme oikeaan osoitteeseen. Voit ilmoittaa samalla kertaa muutokset kaikkien tuotteidemme osalta. Osoitetiedot eivät päivity meille väestörekisteristä.
Sähkösopimus ja siihen liittyvät muutokset tehdään omalle sähkönmyyjällesi. Myyjän yhteystiedot löytyvät esimerkiksi sähkölaskulta tai voit kilpailuttaa oman sähkösopimuksesi Energiamarkkinaviraston ylläpitämälllä ja puolueettomalla sivustolla osoitteessa www.sahkonhinta.fi. Sähkönmyyjäsi ilmoittaa uuden asuntosi osoitetiedot meille ja sähkönsiirtosopimus muodostuu sitä kautta automaattisesti. Rovaniemen Verkko Oy toimii verkkoyhtiönä ja on sähkönsiirtäjäsi. Sähkön siirron osuutta ei voi kilpailuttaa.
Kun kiinteistön omistajuus muuttuu, tulee sähkö-, vesi- ja kaukolämpöliittymien siirtämisestä ilmoittaa meille dokumentilla, josta löytyvät sekä uuden että vanhan omistajan allekirjoitukset sekä yksilöidyt tiedot kiinteistöstä. Saat asiakaspalvelustamme lomakkeen liittymien siirtoa varten. Voit myös tulostaa sen näiltä sivuilta. Mikäli kiinteistön myynti on hoidettu kiinteistönvälittäjän kanssa, myös hän osaa neuvoa liittymien siirtoon liittyvissä asioissa.
Liittymän omistaja on velvollinen ilmoittamaan kiinteistön luovutuksesta tai vuokralaisen vaihdoksesta. Vaihdon yhteydessä tulee ilmoittaa vesimittarin lukema, loppulaskuosoite ja uuden vuokralaisen tiedot. Käyttösopimuksen siirtyessä vuokralaisen nimiin tulee toimittaa kopio vuokrasopimuksesta Napapiirin Vedelle. Sähkön ja kaukolämmön mittarien lukemat saamme etäluennan kautta.
Ilmoitukset kiinteistön omistajan vaihdosta tai laskutusosoitteen muutoksesta voi tehdä oheisella lomakkeella, Neven asiakaspalveluun Koskikatu 27 Kauppakeskus Revontuli 1 krs., p. 016 – 331 6500 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@neve.fi Vastaamme sinulle kolmen arkipäivän kuluessa.
Lomakkeen tiedot välittyvät Neven asiakaspalveluun sähköpostitse.