Sisältöön Sivustokartta
Luminen tunturin rinne.

Pysy tilanteen tasalla keskeytyksistä

Keskeytysviestipalvelun kautta viestimme asiakkaille keskeytys- ja häiriötilanteista tekstiviestillä. Tekstiviestitiedote lähetetään aina automaattisesti asiakkaille, joiden toimitus keskeytyy häiriön tai verkostotöistä aiheutuvan keskeytyksen vuoksi. Vikatilanteen päättymisestä lähetetään erillinen viesti.

Palvelu käynnistyy automaattisesti kaikille asiakkaillemme, joiden puhelinnumerot ovat asiakasrekisterissämme.

Jos yhteystietosi muuttuvat, huolehdithan, että päivität puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@neve.fi, puhelimitse 016 331 6500 tai chatissa.

Toistaiseksi tiedote voidaan lähettää vain yhteen puhelinnumeroon. Keskeytysviestintä ei vielä tällä hetkellä koske tietoliikennetuotantoamme.

HALLITSE PALVELUA TEKSTIVIESTITSE TAI SÄHKÖISESSÄ ASIOINTIKANAVASSAMME ASSARISSA

Palvelua voidaan hallita tekstiviesteillä alla olevien komentojen mukaisesti:

Lähetä viestit numeroon 18157, viestin lähettäminen on maksutonta.

NEVE AVAA Keskeytysviestipalvelu otetaan käyttöön (oletuksena 24h)

NEVE SULJE Palvelu poistetaan käytöstä

NEVE AVAA 24 Keskeytysviestipalvelu otetaan käyttöön 24h.

NEVE AVAA 822 Keskeytysviestipalvelu otetaan käyttöön klo 8.00–22.00.

 

Palvelukohtaisia keskeytysviestejä voit hallinnoida myös sähköisessä asiointikanavassamme Assarissa.